wtorek, 17 lutego 2015

Kolorowe łezki


Witajcie.

Stało się, zdecydowałam, że podzielę się z Wami tym, co kocham, co sprawia mi przyjemność.
O czym mowa? to HANDMADE w szeroko pojętym znaczeniu.

Na początek będą to kolczyki, wisiorki czyli biżuteria ale ta o której chcę opowiedzieć to taka, którą wykonuje się ręcznie. W każdą powstającą parę kolczyków, wkładam wiele swojego serducha.
Przygodę z kolczykami zaczęłam już jakiś czas temu po czym została odłożona na potem, aż przyszedł ten czas w którym odkurzyłam swoje koralikowe, kryształowe, srebrne, sznurkowe zapasy. W tamtym czasie uwieczniłam swoje prace na fotografiach, którymi podzielę się z Wami w kolejno pisanych postach.
Wiele z nich rozeszła się jak świeże bułeczki
Muszę dodać, że uwielbiam tworzyć coś co może cieszyć oko jak również i serce. 



A tak wyglądała moja pierwsza praca z kamykami...
Chyba tą parę zapamiętam najbardziej, ponieważ powstała jako pierwsza, a na dodatek trafiła w ręce mojej przyjaciółki ;)




A tu w podobnym wydaniu w kolorze błękitu, fioletu i czerwieni








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz